jaaaaaaaaa 真の

shin är mitt namn på japanska !真の
私の名前がtrueの場合、ハイと私ellv年前、私の妹スティナとお父さんアンダー
スと私のママの名前カミラだと私はヨーテボリ、
スウェーデンに住んでいるという名前を付けて。
där skrev jag:hej jag heter sanna och jag är
ellva år och jag har en syster som heter stina och
en pappa som heter anders och min mama heter
camilla och jag bor i göteborg i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0